Subject: Selgitustaotlus (elektroonilise side seadus)
From: "Andres Kivi // Hedman" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 17:12:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan kliendiülesande täitmise raames selgitustaotluse Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega / Best regards

Andres Kivi

Senior Associate | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.linkedin.com/in/andreskivi/> Linkedin

 <https://hedman.legal/> hedman.legal | +372 6 645 250 |

Rotermanni 8, 10111, Tallinn, Estonia

This e-mail and its contents are confidential. If you are not an intended
recipient of this email, please delete it and notify the sender.

Ranked in
<https://hedman.legal/hedman-law-firm-earns-top-ranking-in-chambers-fintec
h-guide-2024/> Chambers FinTech 2024 and
<https://hedman.legal/hedman-law-firm-achieves-top-rankings-in-the-legal-5
00s-2023-guide/> Legal 500 &
<https://hedman.legal/hedman-law-firm-once-again-recognised-by-iflr1000/>
IFLR1000 2023 guides